8.00 – 8.20 – Gry i zabawy dydaktyczne, tematyczne, ćwiczenia graficzne, ćwiczenia rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Zabawy integrujące grupę, zabawy i ćwiczenia wprowadzającą w tematykę dnia.
8.20 – 8.30 – Ćwiczenia poranne.
8.30 – 8.40 –Zabiegi higieniczne, czynności opiekuńcze i samoobsługowe, czynności w ramach pełnionych dyżurów.
8.40 – 9.10 – Śniadanie – kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych.
9.10 – 9.30 – Czynności higieniczne, mycie zębów, czynności w ramach pełnionych dyżurów.
9.30 – 10.30 – Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia kierowane z całą grupą. Zabawa ruchowa.
10.30 – 10.50 – Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci.
10.50 – 11.00 – Czynności higieniczno – sanitarne, przygotowanie do obiadu.
11.00 – 11.25 – Obiad (I danie) – kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych.
11.25 – 11.35 – Czynności higieniczno – sanitarne.
11.35 – 12.10 – Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej lub czytanie fragmentów książek dla dzieci.
12.10 – 12.55 – Spacery, obserwacje przyrodnicze, pobyt na placu zabaw lub boisku szkolnym.
12.55 – 13.05 – Czynności higieniczno – sanitarne.
13.05 – 13.25 – Obiad (II danie) – kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych.
13.25 – 13.30 – Czynności higieniczno – sanitarne.
13.30 – 16.30 – Przekazanie dzieci pozostających dłużej w oddziale przedszkolnym pod opiekę nauczyciela grupy młodszej.